Cara Nak Cara Nak Hilangkan Admin Dalam Page Facebook

Ok untuk sesiapa yang dah tahu ni cukai pendapatan die boleh la buat permohonan no pin kat ezhasilgovmy ni. Kat main page tu klik kat permohonan no pin.


Cara Menaikkan Follower Facebook Page Dengan Mudah

Lepas tu akan keluar page yg mcm kat bawah ni.

. Aku tak tahu sebab aku amik no pin kat LHDN sebab aku tak tahu no cukai pendapatan aku. Ikut je la ape yang die nak sampai dapat no pin. Mutui anche per segnalati in banche datiPrestiti personali Prestiti aziendali abab aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya.

1284 Followers 396 Following 27 Posts - See Instagram photos and videos from Abdou A.


Tips Dan Info Untuk Pengguna Komputer Tegar 10 Tips Ubahsuai Facebook Yang Mungkin Kita Tak Tahu


Cara Mematikan Komen Di Facebook Post Ms Atsit


Cara Menaikkan Follower Facebook Page Dengan Mudah


Tutorial Tukar Nama Page Facebook Maisarahsidi Com

No comments for "Cara Nak Cara Nak Hilangkan Admin Dalam Page Facebook"